Retourneren

Er zijn verschillende redenen waarom u een product zou willen retourneren. Bijvoorbeeld omdat u het product beschadig heeft ontvangen. Hieronder leest u wat uw rechten zijn en wat de procedure is.

Product beschadigd?

Heeft u een product ontvangen dat beschadigd is? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Nadat u dit gemeld heeft, kunt u het product met track & trace retourneren. Na ontvangst van het product zullen wij uw bestelling opnieuw produceren.

Product ruilen?

Omdat een product specifiek naar uw wensen wordt geproduceerd, is het helaas niet zomaar mogelijk om dit te ruilen. Bent u niet tevreden over het product, neemt u dan eerst contact met ons op. Samen komen we er wel uit!

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Het herroepingsformulier kunt u hier downloaden: